چکاری با دلم کردی...


www.Enjoy.LoxBlog.com/vorod

چه کاری با دلم کردی که از دنیا دیگه سیرم...

 

 

که دائم بغض تو سینم دارم یک گوشه میمیرم...

 

 

یهو چی شد که دل کندی؟بگو چی شد که رنجیدی؟

 

 

چجوری عاشقم بودی که اشکامو نمی دیدی!!!

 

 

یه چیزی خب بگو دیگه چرا ساکت شدی بازم؟

 

 

دارم داغون میشم اما نمیفهمی تو احساسم...

 

 

ببین عکسا رو اوردم ببینی بلکه برگردی...

 

 

چرا بیمعرفت آخه تو اینجوری باهام سردی؟!!

 

 

چقدر بیرحمه با قلبم خدایا مردم از غصه...

 

 

دارم دق میکنم اما ازم حالی نمیپرسه!

 

 

چجوری میتونی رد شی؟بری و بیخیالم شی؟

 

 

یه حسی تو دلم میگه:یه روزی عاشقم میشی...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 شهريور 1398برچسب:,ساعت 17:54 توسط Samira| |


Power By: LoxBlog.Com